luni, 15 martie 2010

cik naturalete:))

si cand credeam ca nu se mai poate sa fiu surprinsa de nimic...uite ca ma insel...adica plm stiam ca exista superficialitate cu caruuuuu`...e plin de airbag-uri,buzite umflate,siliconate si alte chestii de gen plastic....dar in seara asta am avut un soc...-deci ori sunt eu prea sensibila ori lumea asta chiar o ia razna...si cand zic razna...ma refer la modul urcat pe pereti...intors cu susul in jos etc-chiar stateam si ma uitam la 3"domnisoare"...foaaarrteeee blonde...tunate...in fine cu care mama natura chiar a fost generoasa...bahh nene atata incrancenare pe fetele lor ce nu am vazut in viata mea...care mai de care cu un zambet tamp pe moaca...plimbandu-si degetele printre cositele aurii...pieptu`n fata ca deh...sa se vada investitia...plus ca am incercat...doamne cat am incercat sa ma concentrez la ceea ce spuneau..numai ca nu prea aveau logica....adica ce zic nu prea...nu aveau deloc fetele...dar macar live-ul prestat le-a mai salvat si ridicat asa putin in ochii mei...nah ca sa nu fiu complet rautacioasa...insa pana la partea de versuri...care m-a dat complet pe spate...si nu in sensul bun...adica in ala in care zici ca m-a palit cineva cu o mareeee bata direct la cojonez...-ce sa mai...poate sunt eu nebuna...sau deabea m-am trezit din hibernare...la naiba!!!...sau pur si simplu vorbeste specimenul din mine care a fost privat de echipamentele astea din dotare atat de importante...doamneee ....am ajuns ca babele alea care stau la o "andrea" mica pe banca din fata blocului urand la fiecare pas al fetelor "tunate si bine dotate" un maaaaare JINX!!!-ce pot sa zic...shame on me...da` eu chiar nu sunt a dracu` in general...incalzirea asta globala cred ca are efecte adverse si asupra perceptiei mai rapide a fenomenelor"smechere" din jurul meu...cn stie??!!!

0 comentarii: