luni, 15 martie 2010

"du iu andarstend miii?"-a se citi silabisind!!!

acum vreo 2 saptamani...primesc un telefon de la un vechi,antic si de demult prieten...care imi propune sa fac ceea ce imi doream de mult,sa merg la un stand-up.
maaa...s-a terminat,nici nu am stat sa ma gandesc 2 secunde si am zis hai frate ca ma bag...eram intr-o fericire maxima.
-ca o fata draguta,"organizata" ce sunt mi-am spus ca ar fi un gest de mare eleganta si cultura din partea mea sa fac rezervare.
MARE GRESEALA!!!
sun:-alo?
-buna ziua!CAfe Deko"o",x-ulescu la telefon,cu ce va pot ajuta?
in gandul meu...frate ia uite cat profesionalism...ce voce suava,gingasa,blanda...eram de-a dreptu siderata
-da as dori sa fac 3 rezervari de la ora 8 pe numele Mirea Corina!
-bun,deci 3 reverzari...pe ce nume?
-Mirea Corina!!!-am zis ca nah o avea probleme saraca si o iert
-am inteles.
dat fiind faptul ca mergeam pt prima oara la stand-up...a urmat o intrebare care din punctul meu de vedere era pur logica si non-stupida:
-si nu va suparati,cum sunt pozitionate mesele??adica aceste rezervari as vrea sa fie mai aproape de scena...daca se poate.
-pai sunt 3 rezervari,pe numele...Mirea Corina,nu inteleg ce mai vreti!
pffff...atat a fost...simteam k mor si daca era in fata mea sigur o luam de par...am zis...ok...poate nu m-am exprimat eu corect....daca nu va suparati aceste 3 rezervari...a.k.a...locuri as vrea sa fie in randul cel mai apropiat scenei, in asa fel incat sa pot auzi,vedea ce spune acel idiot din fata mea!(mortii ei de treaba...ca ori sunt eu proasta,ori esti tu prea inceata)
-aaaa...da da da...le rezerv pe randul din fata,nicio problema!
-multumesc,esti draguta...tu esti blonda...dar e noapte si nu se vede!moooori tuta mica si inapta ce esti!

0 comentarii: