luni, 29 martie 2010

aberatie de minut!

eu cred ca te plac(poate prea mult)...tu crezi ca ti se cuvine(si inca pe atat,ca ai merita si mai mult)...
eu cred ca vreau(de fapt sunt sigura)...tu stii ca vrei(dar nu esti convins)...ESTI PROST!!!
mi s-a parut ca iti place sa dai de gandit...dar asta ai si vrut de fapt,insa m-am (a)prins mai mult decat ar fi trebuit...SUNT PROASTA!!!
s-ar putea sa imi convina jocul asta...tie,cu siguranta...CE IMBECILI!!!
dar daca la inceput imi place??!!!...pentru tine,si mai bine!...poate sunt FRAIERA!
si dupa...daca nu ma mai satisface chestia asta???!!!...tu:putin cam nasol,caci am pierdut inca un lucru constant in care sigur primeam ceva!!!...bai ce IDIOATA sunt!
mah, nu stiu...e posibil sa ma "miste" leapsa asta...intre 2 oameni handicapati...dar stii de ce??pentru ca esti mai PROST ca mine si pana la urma tot te fac LOOSER(e)!!!!

0 comentarii: