luni, 15 martie 2010

read my lips and catch the true meaning

barbatii...cica sunt niste frustrati...infantili...nu cunosc termenul logica si pe scurt sunt o adunatura mareeeee de imbecili!!!....sincer i kinda` agree with that...dar femeile sunt de-a dreptu` pur si simplu imposibile...!!!intr-o oarecare masura chiar smechere...daca stam sa ne gandim ca se folosesc de mici tertipuri pentru a obtine orice...de la o ciunga pana chiar la o masina...casa(cu piscina,gradina,si soferul) din dotare...sau mai stiu eu ce nava spatiala...-femeile au multeee talente...dar cel actoricesc clarrrrr castiga detasat:-bocitul...functioneaza oricand,oricum si cu oricine...e nevoie doar de o doza mica de "raca"...sau..."tachinare" pentru a se da in spectacol...si nu neaparat cu un motiv anume...ci doar asa sa vada daca"still got it"...ehhh...si daca te-a pus draq sa o "intepi" putin...esti ca si terminat...nimeni si nimic nu te mai salveaza!-bosumflatul...asta merge atunci cand nu esti chiar suparata...dar parca totusi nu vrei sa te supui...ce muschii tai-doar esti femeie...si atunci strangi putin din botic...incepi sa te uiti dupa cai verzi pe pereti...si sa nu il mai bagi in seama pe papagalul de langa tine!!!...rezultatul e garantat......in marea majoritate a timpului femeile folosesc fraze sau cuvinte cu dublu inteles...astfel incat daca tu crezi ca "got the idea"...te inseli amarnic......daca tu la auzul frazei"iubi...stii cat te iubesc!!!" te gandesti ca este o declaratie de dragoste si ca tocmai si-a dat seama cata nevoie are de tine si cat insemni tu pentru ea...esti prost!!!...de fapt ar insemna un simplu"stii am nevoie de o pereche noua de pantofi....aaa da si de gentuta aia stii tu....la care ma holbam disperata aseara in mall...!...si prinde-te odata de smecherie ca altfel borasc daca mai scot pe gura un cuvant dinasta de tristomani!!!"...daca ea spune ca"nu sunt suparata!"...tu boule nu inseamna ca trebuie sa te duci pana la frigider, sa iti iei o bere si o punga de "samante" si sa bagi...nu sunt suparata e totuna cu sunt suparata,dar nu vreau sa iti spun ca dupa aia imi zici ca ma plang prea mult, ca nimic nu imi convine si ca intotdeauna am ceva...sunt aiiiiciiii....da am neeeervi.....mortii matii cat mai trebuie sa suspin , sa oftez sau sa ma bosumflu ca sa vezi si tu ca "Huston we got problems?!"...-daca te intreb"auzi, sincer...nu-i asa ca m-am ingrasat??"...de fapt nu vreau adevarul...stiu si eu adevarul...vreau sa ma minti frumos...sa imi spui cat sunt de misto...si ce bine arat!!!-daca atunci cand ai spart vaza de la bunica singura mea reactie a fost"n..n..nu-i nimic...s..s..se mai intampla!!!"...e grav..."creierii mei urlaaaa...neuronii tipa...vaza de la bunica...atatea generatii...si tu...cretinule...idiotule...dupa 5 minute ai reusit sa o faci varza!!!...oare asa o sa faci si cu aragazul...frigiderul...sau chiar copilul???...doamneee...unde te-am gasit oare??? mai stiu...in tramvai...sau la metrou???sa mor daca mai stiu....dracu` m-a pus...!!!-prin "eu as vreau o casa,masina,cavaler in armura calare pe un cal alb..."...femeile vor sa spuna "eu trebuie sa am o casa, masina si cavaler in armura pe un cal alb"...-"stii , nu esti genul meu!"e totuna cu...nici daca ai fi ultimul om din galaxie...nu as putea sa fiu cu tine...esti urat...ai nasul stramb si in plus "almanahele" tale imi zgarie timpanele...deci nuuuuu....bocciule...nasolule...nasparliule...nu mi mai consuma aerul...fa niste pasi...ciocu` mic si joc de glezne!!!-"momentan nu sunt pregatita pentru o relatie!"...asta inseamna ca nu am fost...nu sunt si nici nu voi fii in veci....cu tineeee...bineinteles!!!-"nu mai vreau sa te vad niciodata!'....staiiii te rog...numai umileste-te si tu putin ce mama dracu`...fa-ma sa ma simt si eu bine...stapana pe situatie...hai ca nu iti ia mult...te rooooggg....te roooog...te rooooggg!!!-prima intalnire...."si altceva...ce mai zici...spune-mi despre tine!!!"....hai odata mai repede...zi si tu ca trebuie sa pleci urgent undeva....pune capat minutelor astora interminabile...asa tu iti vezi de viata ta si cu ocazia asta mai am si eu putin timp sa ma uit prin magazine...pana incepe "Totul despre sex"...-daca la intrebarea ta"ce as putea sa fac sa fie mai bine...?"....primesti un raspuns gen:"nimic...totul este perfect"...ar trebui sa iti pui grave semne de intrebare...chiar din primele minute ale relatiei voastre ai fost etichetat..."mdaaa...freza asta..nu stiu ce sa zic...parca trebuie schimbat ceva....dar hai ca e simpatic...are ochi frumosi....offf doamneee si pantofii aia...neaparat trebuie sa il duc prin magazine...urgeeennttt!!!"....fondul e bun...dar necesita reparatii capitale...femeia e femeie...fac ce vrea,cum vrea, cu cine vrea si unde vrea....si cel mai important...daca vrea...oricum tebuie admirat efortul aproape sau deloc sesizabil al unei femei de a zambi chiar si atunci cand in mintea ei nu te vede altundeva decat agatat de lustra sau cu o perna pe fata...

0 comentarii: